Si našou pravidelnou testerkou alebo sa práve zúčastňuješ svojho prvého testovania? Možno máš na nás počas testovania viaceré otázky týkajúce sa priebehu samotného testovania či jeho vyhodnocovania. Preto sme pre všetky naše testerky, a teda aj pre teba, spísali zoznam najčastejších otázok a ich odpovedí. Čítaj ďalej a dozvieš sa o priebehu testovania všetko potrebné, čo by si mala vedieť.

Ako sa môžem prihlásiť do testovania?

Aktuálne prebiehajúce výzvy na testovanie nájdeš vždy v našom magazíne Akčné ženyAkčné mamy v sekcii Testovanie. Prihlásiť do testovania sa môžeš vyplnením vstupného dotazníka. Všetky informácie o dotazníku ako aj link naň nájdeš práve v spomínaných výzvach na testovanie.

Pre koho je testovanie určené?

Každá výzva na testovanie obsahuje podrobné informácie o tom, pre koho je testovanie určené. Ak je napríklad testovanie plienok určené pre mamičky s deťmi vo veku 0-3 mesiace, neprihlasuj sa do tohto testovania, pokiaľ nemáš bábätko v tomto veku. Vyhneme sa tak nedorozumeniam, počas ktorých nám testerky píšu, prečo sme im poslali veľkosť plienok, ktoré sú ich bábätku malé. Nuž preto, že si dôsledne neprečítali naše podmienky a teraz zistili, že ich nespĺňajú. Prosím, čítaj vždy dôkladne všetky informácie obsiahnuté vo výzve na testovanie.

Ako viem, či ste mnou vyplnený dotazník naozaj obdržali?

Podľa toho, že sa ti na jeho konci zobrazí naše poďakovanie za jeho vyplnenie.

Vyplnila som dotazník. Prečo mi stále nechodí od vás odpoveď, či ste ma do testovania vybrali?

Prihlasovanie do testovania má určitý časový rámec, väčšinou to bývajú 2 týždne, počas ktorých sa nám testerky prihlasujú. My na záver uplynulého času, ktorý máme s klientom dohodnutý, odpovede od všetkých testeriek z vyplneného dotazníka vyhodnotíme a ozveme sa len vybraným testerkám.

Akou formou vám mám posielať výstupy z testovania, t.j. fotky, Reels, videá?

Posielaj ich, prosím, mailom našej manažérke testovania Lucii, mailový kontakt: luciag@akcnezeny.sk

Kde nájdem záverečný/hodnotiaci dotazník?

Pošleme ti ho mailom v záverečnej fáze testovania. Prosíme o trpezlivosť. Všetko sa deje v ten správny čas 🙂

Prečo je také dôležité, aby som vyplnila aj záverečný, teda hodnotiaci dotazník? 

Tvoje odpovede sú pre nás aj pre nášho obchodného partnera (spoločnosť, ktorá ti poskytla produkt na testovanie) veľmi dôležité. Preto ťa prosíme, keďže si sa vo vstupnom dotazníku zaviazala, že v závere testovania vyplníš aj druhý, hodnotiaci dotazník, aby si tak naozaj aj urobila. Prosíme ťa tiež, aby si dotazníky vypĺňala gramaticky správne a s diakritikou.

Prečo mám zdieľať testovanie na svojich sociálnych sieťach?

Sociálne siete sú neodmysliteľnou súčasťou testovania s Akčnými ženami a Akčnými mamami. V úvodnom dotazníku sa ťa pýtame na to, či si ochotná tak urobiť, čo nám zároveň aj v dotazníku potvrdzuješ. Ak sa v dotazníku vyjadríš, že rada výstupy z testovania na sociálnych sieťach zverejníš, prosíme ťa, aby si tak naozaj aj urobila. Ak nemáš aktívny IG, zdieľaj na svojom FB. Ak máš IG, prosíme ťa, aby boli tvoje príspevky verejné a mohlo sa tak tvojim testovaním inšpirovať čo najviac ďalších akčných žienok. Naši partneri poskytujú do testovania špičkové produkty. Sme ti vďačné za to, že ich s nami testuješ a poskytneš nám svoju spätnú väzbu. Veľmi si tvoju spätnú väzbu vážime a tešíme sa na každé ďalšie testovnie s tebou!

Neodpovedáte mi na email. Čo mám robiť?

Všetky tvoje emaily evidujeme a reagujeme na ne hromadne vždy následne v jednej mailovej správe určenej pre vás, všetky testerky, alebo nájdete odpoveď v tomto článku. Aktuálne testujeme množstvo produktov a v súvislosti s tým nám chodí aj množstvo otázok. Preto ti na ne odpovedáme priamo v tomto alebo v našom predchádzajúcom článku. Všetky relevantné otázky a odpovede k testovaniu sa snažíme zhrnúť tu, inak by sme sa venovali len odpisovaniu, čo, žiaľ, nie je v našich silách.

Dostala som mail o tom, že mi posielate balíček, no stále mi nechodí. Čo s tým?

Ak si zadala správnu adresu, balíček by ti určite mal prísť. Počkaj 5 pracovných dní, pretože približne tak dlho môže trvať doručenie za predpokladu, že ti bol balíček odoslaný Slovenskou poštou. Ak balíček nechodí, je možné, že si svoju adresu do dotazníka nezadala správne a balíček sa vráti k odosielateľovi. Preto je potrebné dať si pozor na to, aby si do vstupného dotazníka vyplnila svoju adresu vždy správne.

Zaznamenali ste všetky moje odpovede?

Jednoznačne áno. Snažíme sa minimalizovať komunikáciu, pokiaľ nám s vami testovanie prebieha perfektne a hladko. Preto, keď je všetko v poriadku, zbytočne vás nespamujeme. Ďakujeme ti pekne za zodpovedný prístup k testovaniu. Rátame s tebou aj pri všetkých najbližších výzvach!

Zdroj obrázkov: Freepik, archív testeriek.