Pozrite sa na testovanie krok za krokom

KROK#1 - Nábor testeriek (2 týždne)

Pripravíme a publikujeme pre vás prvý natívny článok o vašej značke. Uvedieme tak váš produkt do sveta akčných žien 🙂

Zadefinujeme si cieľovú skupinu testeriek, ktoré chcete, aby testovali váš produkt. Môžete si zvoliť špecifickú skupinu podľa sociodemografických prvkov a ďalších preferencií ako sú záujmy či deti. 

Následne pre vás pripravíme úvodný dotazník na mieru, ktorý nám potenciálne testerky vyplňia. Dotazník distribuujeme v článku číslo 2, v ktorom je zároveň detailne popísaná výzva na testovanie. Vďaka nej sa do testovania prihlásia  vaše potenciálne testerky a možno i budúce ambasádorky.

S nim vypustíme aj #reels video na Instagrame a príspevky na sociálnych sieťach.

KROK#2 - Výber testeriek (1 týždeň)

Zadefinujeme si spolu cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť a vytvoríme pre vás prvý dotazník. Uvedieme váš produkt do našich komunít cez mediálne obsahy, #reels video a príspevky na sociálnych sieťach. Pripravíme výzvu pre budúce testerky a vaše potenciálne ambasádorky. Dosah kampane sa znásobí aj cez sociálne siete samotných testeriek. (Instagram, Facebook).

KROK#3 - Testovanie produktov (10 pracovných dní)

Vybrané ženy testujú produkt zvyčajne 10 dní. Testerky zvyknú pripraviť prvé videá a fotky už z “unboxingu”, následne pridávajú príspevky - fotky a videá z testovania.

Týmto spôsobom vzniká množstvo samostatných príspevkov na sociálnych sieťach, blogových postov či dokonca článkov. Každý príspevok je označený unikátnym hastagom, takže ho viete ľahko vyhľadať.

Projektová manažérka testovania pravidelne komunikuje s testerkami a dohliada na správnosť a úplnosť testovania.

KROK#4 - Vypracovanie reportu (3 dni)

Po ukončení testovania vám posielame prehľadnú záverečnú správu, ktorá pozostáva z dvoch hlavných častí. Prvou je štatisticky spracované hodnotenie testeriek doplnené o jednotlivé dotazníky. Nájdete v nej prehľadné grafy, zhrnutie hlavných pozitív produktu, autentické referencie a tipy na vylepšenie.

Druhá časť správy obsahuje media report o počte a forme užívateľských príspevkov. Jej prílohou je priečinok, kde nájdete fotografie, videá a linky na články. Získate tak kompletný obraz o výsledku testovania.

KROK #5 - Kampane & Špeciály (priebežne)

Priebežne organizujeme pre vás súťaž, emailing na našu databázu akčných žien (5000 + ), následný follow up, distribúciu zľavových kupónov a podporu predaja vášho produktu. 

 

Pozrite sa na testovanie krok za krokom

KROK#1 - Nábor testeriek (2 týždne)

Pripravíme a publikujeme pre vás prvý natívny článok o vašej značke. Uvedieme tak váš produkt do sveta akčných žien 🙂

Zadefinujeme si cieľovú skupinu testeriek, ktoré chcete, aby testovali váš produkt. Môžete si zvoliť špecifickú skupinu podľa sociodemografických prvkov a ďalších preferencií ako sú záujmy či deti. 

Následne pre vás pripravíme úvodný dotazník na mieru, ktorý nám potenciálne testerky vyplňia. Dotazník distribuujeme v článku číslo 2, v ktorom je zároveň detailne popísaná výzva na testovanie. Vďaka nej sa do testovania prihlásia  vaše potenciálne testerky a možno i budúce ambasádorky.

S nim vypustíme aj #reels video na Instagrame a príspevky na sociálnych sieťach.

KROK#2 - Výber testeriek (1 týždeň)

Zadefinujeme si spolu cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť a vytvoríme pre vás prvý dotazník. Uvedieme váš produkt do našich komunít cez mediálne obsahy, #reels video a príspevky na sociálnych sieťach. Pripravíme výzvu pre budúce testerky a vaše potenciálne ambasádorky. Dosah kampane sa znásobí aj cez sociálne siete samotných testeriek. (Instagram, Facebook).

KROK#3 - Testovanie produktov (10 pracovných dní)

Vybrané ženy testujú produkt zvyčajne 10 dní. Testerky zvyknú pripraviť prvé videá a fotky už z “unboxingu”, následne pridávajú príspevky - fotky a videá z testovania.

Týmto spôsobom vzniká množstvo samostatných príspevkov na sociálnych sieťach, blogových postov či dokonca článkov. Každý príspevok je označený unikátnym hastagom, takže ho viete ľahko vyhľadať.

Projektová manažérka testovania pravidelne komunikuje s testerkami a dohliada na správnosť a úplnosť testovania.

KROK#4 - Vypracovanie reportu (3 dni)

Po ukončení testovania vám posielame prehľadnú záverečnú správu, ktorá pozostáva z dvoch hlavných častí. Prvou je štatisticky spracované hodnotenie testeriek doplnené o jednotlivé dotazníky. Nájdete v nej prehľadné grafy, zhrnutie hlavných pozitív produktu, autentické referencie a tipy na vylepšenie.

Druhá časť správy obsahuje media report o počte a forme užívateľských príspevkov. Jej prílohou je priečinok, kde nájdete fotografie, videá a linky na články. Získate tak kompletný obraz o výsledku testovania.

KROK #5 - Kampane & Špeciály (priebežne)

Priebežne organizujeme pre vás súťaž, emailing na našu databázu akčných žien (5000 + ), následný follow up, distribúciu zľavových kupónov a podporu predaja vášho produktu.